اجرای پویش «نشان برتر مدرسه دوستدار محیط زیست» در محله شکوفه منطقه ۱۹ 

شهردار منطقه ۱۹ گفت: همزمان با اجرای پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی دانش آموزان محله شکوفه در پویش نشان برتر مدرسه دوستدار محیط زیست در راستای کاهش و مدیریت پسماند مشارکت کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص اجرای پویش «نشان برتر مدرسه دوستدار محیط زیست» افزود: این رویداد در قالب یک پویش در مدرسه هدی محله شکوفه با توزیع کیسه های پارچه ای تهیه شده در بین دانش آموزان انجام و درخصوص مزایای جایگزینی این کیسه ها با کیسه های پارچه ای اطلاع رسانی شد.
او ادامه داد: این پویش در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی، مشارکت و محیط زیست و کاهش پسماند با به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و مشوق های اجتماعی، تدوین ضوابط و مقررات جدید به منظور حرکت برای ایجاد الگوی جدید همسایگی آغاز شده است.
شهردار منطقه با اشاره به اجرای پویش های مختلف در محور محیط زیست با تأکید بر کاهش و مدیریت پسماند خاطر نشان کرد: پویش نشان برتر کوچه های دوستدار محیط زیست، نشان برتر اصناف دوستدار محیط زیست، رویداد همسایگی سبز با تأکید بر حوزه پسماند در واحدهای همسایگی و  رویداد آپارتمان سبز، خانۀ سبز با تأکید بر حوزه پسماند در یک ساختمان از جمله این پویش ها هستند.

انتهای پیام 
 

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 28458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =