افزایش ایمنی معابر منطقه ۱۹ با رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها

شهردار منطقه ۱۹ از پایان اجرای طرح خدمت در منطقه با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود و تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت شهری این منطقه در راستای رفع معضلات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و ارتقای رضایتمندی شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح خدمت از ۱۴ تا ۲۰ آبان در منطقه گفت: در حوزه ترافیک و به منظور برقراری نظم و امنیت در تردد عابرین و خودروها،  اقدامات متعددی در نواحی پنجگانه صورت گرفته است.
 فرهادی افزود: بیش از ۱۷۰ استوانه ترافیکی در محدوده خیابان های بهمنیار، بلوار شکوفه تقاطع خیابان سبلان، میادین ثاراله و باران و ورودی پل شهید کاظمی و ... با هدف ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات نصب شد.  
او نقش سرعتکاه ها در کاهش و کنترل سرعت خودرو ها در معابر را موثر دانست و افزود: به منظور کاهش  آمار تصادفات، سرعتکاه ها به مساحت بیش از  ۶۳۰ متر مربع در بلوار شهید ورامینی قبل از میدان باران، خیابان سهیل شمالی و رینگ بوستان ولایت طی این طرح رنگ آمیزی شده است.ضمن اینکه بالغ بر۳۰ عدد تابلو خطر نما و شورون در خیابان آموزگار تقاطع دانشگاه و خطر نما در میدان خلازیر، زیرگذر جاده پلائین و بزرگراه شهید هاشمی ورودی بزرگراه شهید آوینی در طرح خدمت نصب شده است.
فرهادی مطرح کرد: همچنین عملیات تعویض گاردریل با جدول در رمپ و لوپ پل شهید صنیع خانی به طول ۳۰۰ متر انجام شده است.
به گفته این مسئول؛ جاگذاری ۷ عدد بشکه ترافیکی و کاشن تانک و سایر تجهیزات و علائم ترافیکی در زیرگذر پلائین، بزرگراه شهید هاشمی و بلوار شکوفه از دیگر فعالیت های انجام شده در اجرای طرح خدمت هستند.

انتهای پیام

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 28493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =