پروژه‌های عمرانی بزرگ پایتخت بدون حاشیه و پرقدرت در حال پیگیری و اجراست

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به دور از حاشیه و با قوت در حال انجام کار در پروژه‌های عمرانی پایتخت است.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت فنی و عمرانی برای تلاش های انجام شده اظهار کرد: فعالیت کردن در بخش عمرانی بسیار سخت است و پیمانکاران با شرایط تورم پای کار آورده شدند و معارض ها رفع شدند. پروژه بروجردی و اتصال آن به پروژه یادگار امام (ره) که سالها متوقف باقی مانده بود، با قوت پیگیری می شود.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه در پروژه شهید شوشتری اقدام بسیار مناسبی در هماهنگی با ارتش انجام شد، خاطرنشان کرد: بیش از سه کیلومتر از این مسیر در حال آزادسازی است. آزادسازی پادگان جی و اتصال آن به بزرگراه یادگار امام (ره) نیز از دیگر اقدامات مثبت بود.

وی تأکید کرد: در ۹ پروژه عمرانی بدون حاشیه اقدامات لازم صورت گرفت و ما باید از اقدامات خوب تقدیر کنیم تا کسی که کار خوبی انجام می دهد بداند که دیده خواهد شد. طبیعی است که کمبودها را نیز تذکر دهیم تا شورا و شهرداری با آبرومندی دوره خود را به پایان برسانند.

مهدی عباسی نیز با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه شهید بروجردی گفت: مردم باید بدانند توسط مدیریت شهری چه اتفاقاتی روی می دهد. با توجه به سیاه نمایی های مفرط که در کشور شاهد بودیم، باید در خصوص این برنامه ها اطلاع رسانی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 28498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =