ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با حضور در منزل خانواده شهیدان «سعید و محمد علی افضلی فر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی بر ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای میهن اسلامی و در ادامه دیدارهای مدیریت شهری دارالمومنین تهران با خانواده معزز شهدا، به خانواده شهیدان افضلی فر ادای احترام شد.

غلامحسین رضوانی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت یعنی عزت، ایمان و تمام خوبیها، گفت: ادای احترام به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان افتخار، ضروری و واجب است.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه شهید، باران رحمت الهی است، بر نقش خانواده های شهدا و صبر واستقامت شان در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی اشاره کرد.

سالاری پور افزود: خانواده‌های شهدا ازوالاترین ارزش‌های جامعه اسلامی ما هستند و تکریم خانواده‌های شهدا، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بالا بردن مقاومت اجتماعی تأثیرگذار و وظیفه است.

وی در پایان این دیدار صمیمانه که با همراهی جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، ضمن ادای احترام به خانواده شهیدان افضلی فر اظهارداشت: نورانیت منزل شهیدان، متأثر از راه تابناک آنان است و تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و نام فخر و افتخار است.
شهید محمد علی افضلی فر در آذرماه ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود و فروردین ۱۳۶۲ در عملیات بیت المقدس ۲ در فکه به شهادت رسید. شهید سعید افضلی فر پدر شهید محمد علی، بهمن ماه ۱۳۲۳ متولد و سال ۱۳۶۵ با بمباران هوایی در منطقه هفت تپه به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام 

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 28502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =