بانک شهر ۲۱۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری تهران واریز می‌کند

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران،با اشاره به انتقال اسناد مالکیت به نام بانک شهر گفت: در ۵ پرونده مربوط به بانک شهر با انتقال اسناد مالکیت به بانک شهر و اجرایی شدن تعهد شهرداری تهران حدود ۲۱۰ میلیارد تومان توسط بانک شهر به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوذر مختاری با اشاره به ایفای تعهدات باقی مانده ملکی به ارزش بیش از ۱.۲۵۰ میلیارد افزود: ایفای تعهدات موجب اعتماد بیشتر به شهرداری تهران می شود.

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در ادامه گفت: چهل مورد از پرونده های تعهدی سازمان املاک و مستغلات به موسسات، بانک ها و اشخاص به ارزش بیش از ۱.۲۵۰ میلیارد تومان و به متراژ ۱۵ هزار متر مربع تایید شد .

مختاری افزود: ایفای تعهدات در قرارداد های املاک در موعد مقرر موجب خوش نامی و افزایش اعتماد بیشتر ذی نفعان به شهرداری می شود .

وی با اشاره به اجرای تعهدات در سازمان املاک گفت : در گام نخست ، اجرای این اقدام با دقت و سرعت در حال انجام است و عدم اقدام در زمان مقرر خسارت هایی را به شهر و شهروندان تحمیل کرده است و زمان بر شدن اقدامات موجب بی اعتمادی شهروندان می گردد. ما باید با اجرای قوانین و مقررات موجب رضایت مندی مشتریان سازمان شویم .

انتهای پیام 

۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 28545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =