مناسب‌سازی‌ها با محوریت محلات انجام می‌شود

درخواست های شهروندان منطقه ۱۴ در مسجد قاسم بن الحسن(ع) رسیدگی شد و نیازها و مطالبات شهروندان منطقه با محوریت مساجد مرتفع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در راستای بهبود ارتقای زندگی و در ادامه برپایی میز خدمت با محوریت مساجد، محمد آقامیری عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران و سایر نهادهای خدمت رسان، با حضور در مسجد قاسم بن الحسن(ع) پاسخگوی درخواست های شهروندان شدند.

آقامیری نایب رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار مردمی با بیان اینکه مسجد پایگاه مردمی و بهترین پل ارتباطی مردم و مسئولان است، حضور دستگاه های خدمت رسان در مساجد و بین مردم را برای حل مشکلات، در خرسند شدن و افزایش رضایت مندی مردم مثمر ثمر دانست.

آقا میری همچنین با مثبت برشمردن اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۴ در قالب طرح خدمت به صورت محله محور افزود: مناسب سازی با تمرکز بر معابر، کوچه ها به صورت محله محور، موجب اطلاع و رضایت مندی بیشتر شهروندان از تلاش حوزه های شهری، برای رفع نیازها و رفاه عمومی می شود.
محمدامین سالاری‌پور، شهردار منطقه نیز ۱۴ ضمن بررسی مشکلات و مطالبات اهالی دارالمومنین در این پایگاه مردمی، حضور در محلات و مساجد را موجب تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست.

وی همچنین از برنامه ریزی فعالیت های کیفی تر و طبق نیاز سنجی در محلات برای ارائه خدمات به شهروندان در حوزه های مختلف شهری تاکید کرد. سالاری پور در پایان با بیان اینکه برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت‌رسانی به مردم است، خاطر نشان کرد: به منظور کاهش فاصله بین مردم و مسئولین و رسیدگی بدون واسطه به نیازهای شهری آنان این برنامه در اولویت برنامه های مدیریت شهری مستمر خواهد بود.

انتهای پیام 

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 28562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =