ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم جزئیات طرح‌های این شرکت برای خدمات‌رسانی ویژه درمانی به کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های ایشان را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی با اشاره به نقش شرکت شهر سالم در بسته طراحی شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا گفت: ما در دو طرح «مددیار» و طرح «نوبهار» خدمات ویژه‌ای را برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته‌ایم.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم وی با اشاره اینکه طرح مددیار در حوزه درمان مستقیم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: بر اساس این طرح، همکاران بر اساس فهرستی که از سوی اداره‌کل منابع انسانی و اداره‌کل رفاه ارسال شده، می‌توانند از کلیه پزشکان حاضر در درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری تهران اعم از پزشکان عمومی، متخصص، فلوشیپ و فوق‌تخصص به صورت رایگان استفاده کنند.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، در اولویت قرار دادن افراد مشمول طرح در سیستم نوبت‌دهی کلینیک‌های شهرداری از دیگر موارد طرح مددیار محسوب می‌شود.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم نورمحمدی در ادامه، با بیان اینکه طرح نوبهار در حوزه زایمان و ویژه کارکنان شهرداری دارای بیمه تکمیلی ایران است، اظهار کرد: این طرح تا سقف ۱۵۰میلیون ریال از هزینه و بیمه پایه را پوشش می‌دهد به شرط آن که پیش از زایمان مکاتبات لازم از سوی اداره رفاه محل اشتغال انجام شده و یا در صورت بستری اورژانسی در اسرع وقت با واحد مددکاری شرکت تماس گرفته شود.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، هزینه‌های همراه، اتاق خصوصی، تزیین اتاق، فیلمبرداری و عمل‌های همراه با زایمان شامل این پرداخت هزینه نمی‌شود.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم نورمحمدی در ادامه گفت: از صفر تا صد بخش درمان بسته خرسندسازی کارکنان شهرداری تهران بر عهده شرکت شهر سالم است و این اطمینان را به همکاران می‌دهم که پرسنل خدوم شرکت با مسئولیت‌پذیری و تعهد همیشگی خود در خدمت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران خواهند بود.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم وی با اشاره به اینکه مدت‌ها بود به دنبال افزایش خدمت به همکاران دارای دفترچه‌های غیر از بیمه شهرداری تهران بودیم، یادآور شد: خدمات درمانی بیمه شهرداری تهران که سقف بالاتری از تعهدات را پوشش می‌دهد، همچنان برای دارندگان دفترچه آن ارائه می‌شود.
ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل شهرداری در درمانگاه‌های شهرسالم مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان اظهار کرد: علاوه بر بخش درمان، شرکت شهر سالم در بخش سلامت روان بسته خرسندسازی نیز با در اختیار قرار دادن تعدادی از نیروهای متخصص این حوزه، مشارکت می‌کند.

انتهای پیام 

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 28570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =