خدمات درمانگاه‌های شهرداری برای پرسنل رایگان شد

مدیرعامل شرکت شهر سالم جزئیات طرح‌های این شرکت برای خدمات‌رسانی ویژه درمانی به کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های آنها را تشریح کرد.

به گزارش شهر، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره اقدامات این شرکت در درمان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: ما در دو طرح «مددیار» و طرح «نوبهار» خدمات ویژه‌ای را برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته‌ایم. 

وی با اشاره اینکه طرح مددیار در حوزه درمان مستقیم قرار می‌گیرد، افزود: بر اساس این طرح، همکاران بر اساس فهرستی که از سوی اداره‌کل منابع انسانی و اداره‌کل رفاه ارسال شده، می‌توانند از کلیه پزشکان حاضر در درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری تهران اعم از پزشکان عمومی، متخصص، فلوشیپ و فوق‌تخصص به صورت رایگان استفاده کنند. 

 مدیرعامل شرکت شهر سالم، ادامه داد: در اولویت قرار دادن افراد مشمول طرح در سیستم نوبت‌دهی کلینیک‌های شهرداری از دیگر موارد طرح مددیار محسوب می‌شود. 

وی در ادامه، با اشاره به اینکه طرح نوبهار در حوزه زایمان و ویژه کارکنان شهرداری دارای بیمه تکمیلی است، بیان کرد: این طرح تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال از هزینه و بیمه پایه را پوشش می‌دهد به شرط آن که پیش از زایمان مکاتبات لازم از سوی اداره رفاه محل اشتغال انجام شده و یا در صورت بستری اورژانسی در اسرع وقت با واحد مددکاری شرکت تماس گرفته شود. 

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، هزینه‌های همراه، اتاق خصوصی، تزیین اتاق، فیلمبرداری و عمل‌های همراه با زایمان شامل این پرداخت هزینه نمی‌شود. 

نورمحمدی در ادامه یادآور شد: از صفر تا صد بخش درمان بسته خرسندسازی کارکنان شهرداری تهران بر عهده شرکت شهر سالم است و این اطمینان را به همکاران می‌دهم که پرسنل خدوم شرکت با مسئولیت‌پذیری و تعهد همیشگی خود در خدمت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران خواهند بود. 

وی با اشاره به اینکه مدت‌ها بود به دنبال افزایش خدمت به همکاران دارای دفترچه‌های غیر از بیمه شهرداری تهران بودیم، تاکید کرد: خدمات درمانی بیمه شهرداری تهران که سقف بالاتری از تعهدات را پوشش می‌دهد، همچنان برای دارندگان دفترچه آن ارائه می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان گفت: علاوه بر بخش درمان، شرکت شهر سالم در بخش سلامت روان بسته خرسندسازی نیز با در اختیار قرار دادن تعدادی از نیروهای متخصص این حوزه، مشارکت می‌کند. 

منبع: برنا

انتهای پیام/

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 28579

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =