دورهمی دهه هشتادی‌ها در کرسی‌های آزاداندیشی منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی پردیس فرهنگی این منطقه در حاشیه مراسم عبادی-سیاسی نمازجمعه با هدف پاسخگویی به نیازهای فرهنگی نوجوانان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز جمعه، ۲۷ آبان‌ماه، پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ با عنوان «دورهمی دهه هشتادی‌ها» در حاشیه مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه در دانشگاه تهران برپا شد.

امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت کار فرهنگی برای نوجوانان با توجه به شرایط روز جامعه گفت: این پردیس فرهنگی برپا شد که تا به بخشی از نیازهای فرهنگی نوجوانان پاسخ دهد.

وی ضمن بیان این مطلب که دشمنان اسلام و ایران از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به بنیان‌های فکری نسل‌های آینده این کشور استفاده می‌کنند، افزود: متولیان فرهنگی می‌توانند با ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی هم به شکل‌گیری «جهاد تبیین» برای نسل چهارم انقلاب کمک کنند و هم توطئه این دشمنان را خنثی سازند.

به گفته یزدی این خدمات فرهنگی با رویکرد توجه به دغدغه‌ها و مسائل نوجوانان و جوانان به‌ویژه دهه هشتادی‌ها برنامه‌ریزی و تأمین محتوا شده بود.

گفتنی است پردیس فرهنگی شامل اجرای کرسی آزاداندیشی ویژه نوجوانان در مورد مباحث روز با مشارکت‌ گروه‌های جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی، غرفه ورزش و تندرستی، غرفه بازی‌های هوش و تحلیل شخصیت ویژه نوجوانان، میز خدمت سلامت شامل انجام تست خون و فشارخون، مشاوره روانشناسی ویژه نوجوانان و اجرای گروه سرود توسط گروه‌های دانش‌آموزی بود.

در حاشیه این مراسم نیز طوماری تهیه شد که امضاکنندگان این طومار اعلام انزجار خود را اغتشاشات اخیر اعلام و آن را محکوم کردند.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 28625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =