بانوان جانباز اسوه‌ای از ایثار، مقاومت و الگو هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با حضور در منزل بانوی جانباز «میترا حیدری» از فداکاری های جانبازان و ایثارگران تقدیر کرد و جهاد در راه خدا را مقدمه سربلندی جانبازان دانست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، نرگس معدنی پور در دیدار صمیمانه با بانوی جانباز دارالمومنین تهران، با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بانوانی بودند که دلاورانه دوشادوش مردان ایثارگری کردند و حتی به مقام جانبازی رسیدند، گفت: این بانوان جلوه هایی از ایثار و اسوه و الگوی مقاومت هستند.

رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تکریم این بانوی جانباز و مادر شهیدش که سال ۱۳۶۵ طی بمباران هوایی مجروح شد، یاداور شد: بدون تردید ما هر چه داریم به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و به برکت وجود جانبازان عزیزی است که در راه دفاع از میهن و حفظ ارزش های انقلاب همدلانه و فداکارانه پای کار بوده اند و جان و مال و خانواده خود را فدا کردند.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با اشاره به اینکه بسیاری از بانوان دارالمومنین تهران همراه با مردان چه در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پشت جبهه‌ها و یا در سایر بخش‌ها ایثارگرانه حضور داشتند و برای دفاع از کشور لحظه‌ای درنگ نکردند، اظهار داشت:امنیت و آرامشی که داریم مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است و خدمت به این بزرگواران افتخاری بزرگ است.
در این دیدار که با همراهی جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های مخلصانه شهدا و جانبازان، از صبر و ایثار خانواده‌های آن‌ها چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن گفت و با اهدای لوح سپاس از این بانوی جانباز و مادر شهید ایشان قدردانی شد.

انتهای پیام 

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 28628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =