برگزاری مانور برف‌روبی در منطقه۹

شهردار منطقه ۹ از برگزاری مانور برف روبی با هدف آمادگی اکیپ های اجرایی، تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی با حضور جعفری مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: مانور ستاد برف روبی منطقه۹ با هدف آمادگی اکیپ های اجرایی، تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در غربی ترین نقطه از منطقه۹ که مجاور با رودخانه کن می باشد، برگزار شد.
او افزود: این مانور با حضور ۱۶۲ نفر از کارگران خدمات شهری و با تجهیزاتی از جمله؛ خودروهای پیک آپ و ماشین آلات برف روبی شامل؛ کامیون های نمک پاش تیغه دار، خاور، لودر، نیسان و ماشین های مکانیزه دوکاره نمک پاش- محلول پاش برگزار شد که با اجرای این مانور در نظر بود تا آمادگی منطقه در زمان بارش برف و باران سنجیده شود.
شهردار منطقه ۹ همچنین گفت: ۴ دستگاه خودرو مکانیزه برف روبی،۸ دستگاه خاور،۲ دستگاه مایلر،۲ دستگاه لودر،۱ دستگاه جرثقیل،۱ دستگاه بالابر،۷ دستگاه وانت پسماند،۳ دستگاه وانت با تجهیزات برف تکانی شامل اره موتوری، چوب پایه بلند و های کاتر،۱ دستگاه خاور،۲ دستگاه وانت و ۵ دستگاه پیکاپ معبربان و شهربان از جمله امکانات منطقه به منظور مقابله با بارش برف در غرب پایتخت می باشد.
مرتضوی یادآور شد: سایت های برف روبی ۴ گانه شامل؛ سایت مرکزی، سایت پشتیبانی، سایت برفروبی ناحیه یک و سایت برفروبی ناحیه ۲ با شن، کیسه های نمک، کیسه های سنگری و نمک مخصوص ماشین های نمک پاش از امکانات ستاد برف روبی منطقه۹ است که با شروع فصل بارش های پایتخت در راستای خدمت رسانی به شهروندان مبنی بر تسهیل در تردد مورد استفاده قرار می گیرد.
او در پایان خاطر نشان کرد: با هدف تسهیل در فرایند برف روبی، کیسه های شن و نمک به تعداد کافی در مجاورت معابر اصلی و فرعی و پل های فلزی عابرپیاده منطقه ۹ جانمایی می شود.  

انتهای پیام
 

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 28629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =