لایروبی بیش از ۱۵ هزار متر از کانال‌ها، مسیل‌ها و قنوات منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ گفت: همزمان با برودت هوا و احتمال بارش های فصلی بیش از ۱۵ هزار متر از کانال ها، مسیل ها و قنوات مهم جنوب تهران در منطقه ۲۰ لایروبی و پاکسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمدناظم رضوی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت لایروبی و رسوب‌برداری کانال ها، مسیل ها و قنوات در آستانه آغاز فصل زمستان و جلوگیری از آبگرفتگی ها، گفت: عملیات لایروبی و رسوب برداری با استفاده از ماشین‌آلات و کارگران به طول بیش از ۱۵ هزار متر در کانال های درجه یک سرخه حصار، خروجی سوم، مخزن صالح آباد، قنات اشرف آباد و تعداد ۲۳ کانال درجه ۲ اجرا شده است.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه جلوگیری از مسدود شدن انهار و ریزش‌برداری کوره‌های قنوات از دیگر اقدامات این طرح است، افزود: در راستای برنامه های زمانبندی شده اداره مسیل ها و قنوات علاوه بر لایروبی نسبت به مدیریت بهینه برداشت آب از قنوات اقدام کرده است.

شهردار منطقه اظهار داشت: پایش و بازدیدهای منظم کانال های اصلی و فرعی، لایروبی و پاکسازی مستمر حوضچه ها و ورودی های کانال ها بر اساس برنامه مدون و همچنین کنترل نقاط حساس پیش از شروع فصل بارش بخشی از اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام 

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 28641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =