پرداخت نقدی هزینه سفر به بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان بازنشستگی از واریز چهارمیلیون و پانصد هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان هزینه سفر به حساب بازنشستگان و موظفین تابعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، جواد مالکی گفت: درسنوات گذشته بیش از چهار هزار بازنشسته از تسهیلات تور سازمان استفاده نکرده اند و با واریز نقدی هزینه سفر، عدالت در توزیع خدمات رعایت می شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه سالیانه تعداد ۶ هزار نفر از بازنشستگان و افرادتحت تکفلشان و موظفین شهرداری تهران با تسهیلات رفاهی سازمان بازنشستگی از تور سیاحتی-زیارتی بهره‌مند می‌شدند، با تصویب هیئت مدیره سازمان مقرر شد که از تعداد یک چهارم واجدین شرایط بازنشستگان و خانواده تحت تکفل آنها و موظفین، سالیانه برای ۶ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین، هزینه سفر واریز شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی در خصوص مقدار هزینه مشخص شده تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته،‌ مقرر شد برای هر نفر در سال جاری مبلغ چهارمیلیون و پانصد هزار تومان پرداخت شود و سرانه هزینه برای سالهای آتی نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص اولویت پرداخت هزینه سفر بازنشستگان و موظفین اظهار داشت: لیست بازنشستگان و موظفین بر اساس سال بازنشستگی( بازنشستگان و موظفین قدیمی در اولویت هستند) مشروط بر اینکه در سالهای 97 و 98 از تور سازمان استفاده نکرده باشند، تهیه و تنظیم شده است.

گفتنی است؛ فرزندان بازنشستگان که طی چهار سال اخیر ازدواج کرده و به دلیل شیوع بیماری کرونا، موفق به استفاده از هدیه تور سازمان نشده اند، در اولویت بوده و این هزینه برای آنان، در سال جاری پرداخت می شود.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 28664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =