لایروبی و پاکسازی کانال پیروزی در منطقه ۱۳

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت : با توجه به آغاز فصل بارش تمهیدات لازم در راستای لایروبی و پاکسازی کانال‌های روباز و بسته و مسیل‌ها انجام شده است و این اقدامات به طور مستمر تا پایان این فصل انجام خواهد شد تا شاهد آب‌گرفتگی در معابر نباشیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت : واحد مسیلها و قنوات منطقه اقدام به لایروبی سپتیک کانال پیروزی حد فاصل خیابان دهقان تا میدان شهداء به طول ۴۱۰۰ متر نموده که فقط از این کانال حدود ۲۵۱۰۰ کیلوگرم زباله، در مهر ماه تخلیه شده است. شهردار منطقه ۱۳ افزود: پس از بارندگی های اخیر، حجم بسیاری از رسوبات از مناطق بالادست وارد کانال ها و شبکه های اصلی منطقه شده که اداره مسیل های منطقه به صورت مستمر و مداوم نسبت به پاکسازی کانال ها و حوضچه ها اقدام می کند و بطور مستمر لایروبی کانال ها ومسیل ها انجام می شود. وی در ادامه با اشاره به پاکسازی مسیل منوچهری از زباله ها ونخاله های ساختمانی، افزود: منطقه ۱۳ برای هر گونه حوادث احتمالی ناشی از موج جدید بارش ها با تمام امکانات به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر، برنامه‌ ریزی‌ های لازم را انجام داده است و عوامل خدمات شهری این منطقه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار کرد : پایش و بازدیدهای منظم کانال‌های اصلی و فرعی منطقه، تهیه چک‌لیست و گزارش مربوط به هر کانال، لایروبی مستمر روزانه کانال‌های سطح منطقه بر اساس برنامه مدون، لایروبی و پاک‌سازی مستمر حوضچه‌ها و ورودی‌های کانال‌ها، چک کردن نقاط حساس قبل از شروع فصل بارش تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه اجرا می‌شود.
محمد هادی علی احمدی گفت : پاکسازی و لایروبی جداول و کانال‌ها در راستای جلوگیری ازآب‌گرفتگی‌های احتمالی توسط شهرداری انجام خواهد شد، اما برای جلوگیری و رفع تمامی مشکلات، شهروندان نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آب‌گرفتگی نظاره‌گر بارش رحمت الهی باشند.
انتهای پیام 
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 28680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =