رونمایی از کتاب «قاسم حاج قاسم» همزمان با هفته کتاب

کتاب «قاسم حاج قاسم» همزمان با هفته کتاب با حضور شهردار منطقه ۲۰ و مدیران شهری شهرستان ری رونمائی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی از کتاب «قاسم حاج قاسم» (زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم وحید زمانی نیا) با حضور سیدمحمدناظم رضوی شهردار منطقه، حمیدزمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری در سرای محله استخر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم اولین خانه کتاب و خلاقیت کتابخانه شیخ کلینی و سایت ویژه روشن دلان این سرا افتتاح شد.

ناظم رضوی در برنامه دیگری ضمن بازدید از کتابخانه سیزده آبان، به عضویت افتخاری این کتابخانه در آمد و گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاش گران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم.

او افزود: رشد، تعالی و بالندگی هر شهر در ارتقاء دانش و اطلاعات شهروندان نهفته است و کتاب خوانی علاوه بر تاثیر بر روی افراد بر روی جامعه نیز تاثیرگذار است و موجب پیشرفت شهروندان می شود.

ناظم رضوی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های  فرهنگی این هفته گفت: برنامه های متنوعی شامل برگزاری جشن کتاب ویژه محلات کم برخودار با حضور نویسندگان کودک و اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کودکان کار، برگزاری جنگ شادی، برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه دولت آباد، برگزاری نشست صمیمی با حضور نویسندگان بومی شهرستان ری و تقدیر از آنان، اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان مدرسه درخت دانش در روستای زمان آباد، تقدیر از نویسنده جانباز ساکن منطقه و تقدیر از مسئولین کتابخانه های سطح منطقه در هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد.

شهردار منطقه اظهار داشت: در سی امین دوره هفته کتاب، مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل با محوریت معرفی کتاب فلسفی و مسابقات ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان با محوریت کتاب راشد و کتاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 28687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =