احداث ۳ بوستان جدید در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از احداث ۳ بوستان به منظور افزایش سرانه های سبز و تفریحی برای شهروندان این منطقه خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه شهرداری قرار دارد، از احداث ۳ بوستان جدید در منطقه خبرداد.

سالاری پور با اشاره به کمبود سرانه های عمومی و سبز که از عارضه‌های کلان‌شهرها محسوب می‌شود، گفت: بر این اساس و با توجه اینکه بعضی از محلات منطقه با توجه به بافت متراکم با این مسئله مواجه هستند، ایجاد بوستان های بیشتر، با آزادسازی زمین‌های شهری و استفاده بهینه از فضاهای خالی و حاشیه‌ای در دستور کار است. 

شهردار منطقه با یاداوری اینکه ۹۸ بوستان در منطقه در اختیار خانواده ها قرار دارد، ادامه داد: با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز و رضایت خانواده، بوستان های جدید از جمله در در ناحیه ۶، خیابان کرمان و محله جوادیه جانمایی و ایجاد شده است.

سالاری پور با تاکید بر اینکه افزایش بوستان ها تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زندگی شهروندان دارد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در افزایش حس تعلق مکان زندگی و همدلی بیشتر شهروندان موثر است، خاطر نشان کرد :در این راستا و در کنار بهسازی و تجهیز بسیاری از بوستان ها، افزایش سرانه های عمومی و کاربردی مورد نیاز شهروندان در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام 

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 28739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =