آغاز نیازسنجی پروژه‌های محلی در بودجه منطقه ۱۵ 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه ۱۵ از آغاز جلسات با نخبگان، معتمدان محل، شورایاران و اقشار مختلف شهروندان برای نیاز سنجی و شنیدن نظرات آنان در تبیین بودجه و تعریف پروژه های توسعه محله ای سال آینده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم گفت: در گام نخست نشست های تخصصی با حضور شهردار منطقه با حوزه های اجرایی و تخصصی منطقه انجام شد.

او گفت: شهردار منطقه  در این نشستها در جریان آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت پروژه های فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت و رهنمودها و تدابیر لازم  را جهت اجرای بهینه پروژه ها در زمان مقرر و بودجه های اجرایی برای این پروژه ها ارائه کرد.

پورقاسم اضافه کرد: به تدبیر و دستور شهردار منطقه در گام بعدی جلسات هم اندیشی و نیاز سنجی درخواستها و نظرات شهروندان با حضور نخبگان، معتمیدن محل، خانواده معظم شهدا، بسیج و اقشار مختلف شهروندان و نیز معاونین اجرایی شهرداری منطقه در سطح محلات در یک بازه زمانی ده روزه آغاز شده است.

به گفته او؛ این نشست ها از محله مشیریه و رضویه در ناحیه ۴ آغاز شد و شهروندان تاکنون بیشترین درخواست ها را با محوریت خدمات شهری مطرح کردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه اضافه کرد: این نشست ها به ما کمک می کند تا با اولویت ها و انتظارات و درخواست های شهروندان بویژه  در جهت توسعه محلات آشنا شده و برای آن  در سال آینده بودجه مورد نیاز را درخواست و تامین کنیم.

پورقاسم  گفت: امیدوارم با  همدلی و مشارکت بین شهروندان و مدیریت شهری کارها به درستی و خوب اجرا شود و پروژه های تاثیرگذار طراحی شود.

انتهای پیام//

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 28771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =