تقدیر از برترین طراحان کیسه‌های پارچه‌ای خرید/بانوان به کمک محیط زیست آمدند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای فراخوان مسابقه طراحی و دوخت کیسه های پارچه ای خرید، آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه با حضور داوران تخصصی در محل سازمان مدیریت پسماند و با همراهی نمایندگان اداره کل امور بانوان بررسی و آثار برتر انتخاب می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، محمد مهدی عزیزی ضمن تقدیر از مشارکت بانوان شهر تهران در رویداد طراحی و دوخت کیسه های پارچه ای خرید گفت: افزایش سطح مشارکت پذیری شهروندان در رویدادهای فرهنگی- آموزشی نقش بسزایی در جذب مخاطب، تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی و تحقق اهداف برنامه تحول مدیریت پسماند در حوزه تربیت محیط زیستی دارد. در همین راستا سازمان مدیریت پسماند با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ طراحی و دوخت کیسه پارچه ای خرید و انتشار فراخوان در نیمه دوم شهریور ماه کرد.

 عزیزی در ادامه ضمن اشاره به استقبال شهروندان و تمدید مهلت ارسال تا اول آذرماه گفت: در مدت برگزاری فراخوان بالغ بر ۲۵۰ نفر شرکت کرده و نزدیک به ۴۰۰  اثر  به دبیرخانه رویداد ارسال شده است که در روز نخست آذرماه با حضور داوران تخصصی در محل سازمان مدیریت پسماند و با نظارت نمایندگان اداره کل امور بانوان بررسی و آثار برتر انتخاب و طی مراسمی مورد تقدیر واقع می شوند.. 

شایان ذکر است مراسم اختتامیه با حضور بانوان شهر تهران و فعالین حوزه محیط زیست به منظور تقدیر از برگزیدگان و برگزاری نمایشگاهی از آثار برتر در تاریخ  ۹ آذر ماه در محل ایوان شمس، سالن آفتاب برگزار می شود.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 28773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =