همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و پلیس راهور در اجرای پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک

به منظور بررسی میدانی و همکاری در اجرای پروژه های مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و شهردار منطقه۱۱ تهران در محلات مرکزی تهران حضور یافتند و از پروژه های مربوطه بازدید به عمل آوردند .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سردار حمیدی؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به همراه سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران و جمعی از همراهان از پروژه آرامسازی میدان وحدت اسلامی بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش در این بازدید نسبت به آرام سازی و لزوم اجرای سنگ فرش در یک سوم از خیابان وحدت اسلامی تاکید شد؛ همچنین مقرر شد تا پایان اجرای این پروژه ، تمامی خطوط اتوبوسرانی جنوب به شمال خیابان وحدت اسلامی از تقاطع خیابان مولوی به سمت خیابان ولیعصر(عج) هدایت شوند تا از ظرفیت مسیر خط ویژه برای عبور خودروها به صورت موقت استفاده شود.

در ادامه نیز مقرر شد عملیات آسفالت ریزی خیابان وحدت اسلامی، حد فاصل خیابان فرهنگ تا میدان وحدت اسلامی و در ادامه تا خیابان شوش انجام شود. 

در پایان این بازدید در نشست مشترک در دفتر شهردار منطقه۱۱؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرح های شهرداری منطقه ۱۱ در روند کاهش ترافیک و اصلاح هندسی میدان قزوین تقدیر کرد.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 28795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =