به رغم گرانی قیر توزیع آسفالت در تهران چند برابر شده است/ اتمام تعداد قابل توجهی از طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان امسال

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: توزیع آسفالت در تهران در ۶ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته به طوری‌که مثلا در منطقه ۱۷ آسفالت‌ریزی نسبت به گذشته چند برابر شده است.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه مباحث عمرانی در شهر از نگاه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: مردم در این زمینه حساسیت دارند چراکه فعالیت عمرانی کالبد شهر را زنده نگه می‌دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های عمرانی موجب افزایش سطح رضایتمندی عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق این اقدامات، در اختیار داشتن برنامه‌ای مشخص برای آسفالت است چراکه با سفرهای شهری مردم سروکار دارد و در صورت عدم اصلاح آن خساراتی برای صاحبان خودروها ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود مشکل تامین قیر و گرانی آن خوشبختانه در ۶ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد قابل توجهی از رشد را در توزیع آسفالت در تهران شاهد هستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

سروری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم آسفالت محلات است، تصریح کرد: عموما به آسفالت شاهراه‌ها، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها توجه می‌شود اما قرارگاه خدمت موجب شده که مردم آثار خدمت را در کوچه و محلات مشاهده کنند.

وی اعلام کرد: برای مثال در منطقه ۱۷ در عرض ۵ یا ۶ ماه چندین برابر گذشته توزیع آسفالت صورت گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارشات تمام پروژه‌های بر زمین مانده و راکد به تحرک درآمده است، خاطرنشان کرد: هم کلان‌پروژه‌ها و هم پروژه‌های اصلاحی که می‌تواند در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و همچنین کاهش مسیر سفر اثرگذار باشد، به خوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها در شنبه‌های امید و افتخار به بهره‌برداری رسیده و می‌رسد، یادآور شد: با توجه به اینکه از ۱۲ بهمن ماه هر روز شاهد افتتاح طرح‌های مختلف در شهر خواهیم بود، تعداد قابل ملاحظه‌ای از طرح‌های عمرانی نیمه تمام تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 28804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =