رقابت دانش‌آموزان منطقه ۲ برای روایت‌گری تردد ایمن

 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ گفت: با اجرای طرح آموزواره فصلی حرکت روایت چگونگی تردد دانش‌آموزان به مدرسه و حواشی آن به مسابقه گذاشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی  گفت: با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک طرح آموزواره فصلی حرکت درقالب برنامه های آموزشی-تفریحی  برگزار می شود.

 وی افزود: با توجه به همزمانی  سومین دوره از این طرح  با ایام بازگشایی مدارس،  محور برنامه ها به رفت و آمد ایمن به مدرسه اختصاص دارد.

کریمی افزود: این مسابقه ویژه رده سنی پیش دبستانی تا پایه دوازدهم است و افراد می توانند در رشته های عکس، نقاشی، فیلم یک دقیقه ای و خاطره نویسی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه آثار در ۲ مرحله داوری می شود، ادامه داد: آثار پس از دریافت توسط کارشناسان در منطقه داوری و برترین ها به سازمان حمل و نقل و ترافیک ارسال میشود تا در بخش شهر تهران شرکت داده شود. در نهایت برترین آثار علاوه بر تجلیل در ایستگاههای اتوبوس نصب و به صورت کتابچه هم منتشر خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه۲ مهلت ارسال آثار را تا روز ۱۵ آذرماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه میتوانند آثار خود را در اپلیکیشن شاد به شماره ۰۹۱۲۸۹۹۴۲۷۴ ارسال کنند.

انتهای پیام

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 28842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =