برپایی میز خدمت و نشست‌های تخصصی جهاد تبیین در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی میز خدمت و نشست های تخصصی جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همراه با  ویژه برنامه های متنوع از سوی بسیج شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به شعار محوری «بسیح خدمتگزار ملت ایران» افزود: ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات وسیع و متنوع بسیج بر آمده از مردم به عموم مردم، معرفی الگوهای تربیتی و اسوه های معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی و تشریح فعالیت های رویداد محور با ویژگی های امید آفرینی، مشکل گشایی، انسجام و خدمات رسانی از اهداف اجرایی ویژه برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.
او با اشاره به برپایی میز خدمت و نشست های تخصصی جهاد تبین طی این ایام گفت: این نشست ها با هدف روشنگری سیاسی همراه با نشست تخصصی جهاد تبین با حضور نماینده ولی فقیه برای کارکنان برگزار می شود.ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب شهیده ناهید کرجو و پاسخگویی ویژه در قالب میز خدمت به درخواست های کارکنان در حوزه بسیج برگزار خواهد شد.
به گفته این مسئول غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی ایستگاه ایستگاه های صلواتی با مشارکت بسیج شهری و فضا سازی ساختمان ستادی، نواحی و معابر منطقه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.  
انتهای پیام

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 28846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =