نگاه سازمان ورزش محرومیت‌زدایی و پرورش استعدادها است

"حسین اوجاقی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تأکید بر لزوم بازگشت تمامی مجموعه های ورزشی به چرخه خدمت تا پایان سال جاری، اظهار داشت: هدف ما محرومیت زدایی، توسعه ورزش شهروندی و پرورش استعدادهاست.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، اوجاقی صبح امروز؛ دوم آذر ماه جاری به همراه "ناصرامانی" عضو شورای اسلامی شهر تهران و "سیدمرتضی روحانی" شهردار منطقه ۱۶ از مجموعه ورزشی سهند در این منطقه بازدید و بر لزوم بازگشایی مجدد این مجموعه و ارائه خدمات به شهروندان تا پایان سال جاری تأکید کرد.

 در این بازدید میدانی که با هدف ایجاد تعامل و بهره مندی از تمام ظرفیت های شهری به منظور بازگشایی اماکن ورزشی انجام شد، اوجاقی تصریح کرد: مجموعه های فدک، سعیدی، شهر سالم ۲ و سهند باید به سرعت و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مجموعه هایی که طی ۴ سال گذشته تعطیل شدند، دوباره به چرخه خدمت رسانی به شهروندان بازگردند و امید داریم تا پایان سال ۱۴۰۲، هیچ مجموعه ورزشی تعطیل و بسته نباشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان این که "ورزش نقش موثری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی ایفا می کند" تصریح کرد: وضعیت اجتماعی و فرهنگی با هم پیوندی ناگسستنی دارند و بر هم تأثیر می گذارند و ورزش نیز که از پدیده های اجتماعی به شمار می رود، از این قاعده مستثنی نیست.

اوجاقی خاطر نشان ساخت: ما در حوزه ورزش همگانی و مجموعه های ورزشی، نگاه انتفاعی نداریم بلکه در پی دستیابی به اهداف عالی ورزش و ایجاد روح نشاط، سلامت و تعالی در شهر هستیم .

عضو شورای شهر: مطالبات ورزشی شهروندان قابل تأمل است

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان این که مردم منطقه ۱۶ تعلق خاطری به مجموعه سهند دارند، تصریح کرد: خیلی از ورزشکاران بنام، از منطقه ۱۶ رشد کردند وبه قهرمانی و پهلوانی رسیدند.

سیدمرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز تأکید کرد: ما تمام امکانات و ظرفیت خودمان را در اختیار سازمان قرار دادیم و برای بازآمد سازی(اورهال کردن) مجموعه سهند نیز حتما از نظر مشورتی و فنی سازمان ورزش استفاده خواهیم کرد.

وی ابراز امیدورای کرد تا پایان سال جاری این مجموعه در اختیار شهرونادان منطقه ۱۶ قرار بگیرد.

انتهای پیام 

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 28851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =