حضور شادمانه کودکان کار در دهکده جام جهانی در نخستین پیروزی تیم ملی فوتبال

مسئولین شهری در کنار کودکان کارِ حاضر در دهکده جام جهانی، پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان را جشن گرفتند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با برگزاری بازی ایران – ولز، محمدامین توکلی زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در مجموعه قمر بنی هاشم(ع)؛ محل برپایی یکی از ۴ دهکده‌ی جام جهانی پایتخت، در کنار کودکان کار حضور یافتند و پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را جشن گرفتند.

در این برنامه که ۴ آذرماه جاری برگزار شد، علاوه بر تماشای مسابقه فوتبال در آمفی تئاتر مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع)، با اهدای پیراهن تیم ملی به هر یک و پذیرایی از ایشان، موجبات سرور و شادی آن‌ها فراهم آمد.

در انتهای این برنامه نیز به هر یک از کودکان هدایایی به رسم یادبود و شادباش پیروزی تیم فوتبال کشورمان اعطا شد.

توکلی زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت نخستین پیروزی تیم ملی کشورمان، در این باره اظهار داشت: برپایی دهکده جام جهانی به همت سازمان ورزش شهرداری در۴ نقطه تهران پیش بینی شده که کودکان و نوجوانان می توانند در هر یک از این نقاط، در برنامه های تفریحی ورزشی ارائه شده، شرکت کنند.

گفتنی است سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، نسبت به برپایی "دهکده جام جهانی در ۴ مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم در منطقه۲۰، غدیر در منطقه ۲۲، آیت الله سعیدی در منطقه ۱۴ و بدر در منطقه ۱۸ اقدام کرده که از اول آذر ماه آغاز و تا هفتم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در این برنامه، رقابت های تفریحی- ورزشی فوتبالدستی، گل کوچک، شوت پنالتی، بازی های رایانه ای، کلینیک حرکات اصلاحی، تنیس فوتبالی و ... با حضور نوجوانان و دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران از ساعت ۹ تا ۱۶ هر روز برگزار می شود.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 28880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =