دفاع از سلامت در دوره شیوع کرونا به ایثاری بیشتر از جنگیدن در جبهه‌ها نیاز داشت

مدیرعامل شرکت شهرسالم در جمع اعضاء شورای پایگاه بسیج شرکت شهرسالم گفت: دفاع از سلامت در دوره شیوع کرونا به ایثار و ازخودگذشتگی بیشتر و بارزتری از جنگیدن در جبهه‌ها نیاز داشت چراکه در این عرصه، تیر مستقیمی که دیده شود وجود نداشت و امکان محافظت از خود عملا منتفی بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست شورای پایگاه بسیج شرکت شهر سالم با حضور امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت و ابوالفضل میرزایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه انسانی سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، مدیرعامل شرکت شهر سالم ضمن تبریک این مناسبت در سخنانی گفت: حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های محترم شهدا در جمع مدافعان سلامت ظرف و ظرفیت شرکت شهر سالم را دوچندان می‌کند.

نورمحمدی افزود: از آغاز مدیریت جدید شهری با نگاه جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم تهران رویکرد جهادی و خادمی مردم به یک اصل در فعالیت‌های شهرداری تبدیل شده است.

وی با اشاره به نگاه الهی و دوراندیشانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در راه‌اندازی بسیج مستضعفین گفت: بسیج در هر دوره‌ای بروز و ظهور خاص آن دوران را داشته اما یک اصل همیشه در آن جاری بوده و آن جهادی بودن و در راه رضای خدا حرکت کردن است.

به گفته نورمحمدی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، دانش‌آموزان و دانش‌اندوختگان این مکتب هستند.

وی با اشاره به ایثارگری کادر درمان در پاندمی کرونا اظهار کرد: دفاع از سلامت در دوره شیوع کرونا به فداکاری و ازخودگذشتگی بیشتر و بارزتری از جنگیدن در جبهه‌ها نیاز داشت. چرا که در عرصه مبارزه برای سلامت مردم، تیر مستقیمی که دیده شود وجود نداشت و امکان محافظت از خود در مراکز درمانی نیز عملا منتفی بود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با گرامیداشت یاد سه شهید مدافع سلامت این شرکت یادآور شد: متاسفانه بیماری کرونا برای بعضی از کادر درمان اثرات و تبعات طولانی‌مدتی را بر جای گذاشت که می‌توان آنها را جانبازان و ایثارگران این عرصه نامید.

نورمحمدی درپایان با تاکید بر لزوم ارائه خدمت مطلوب به مردم به عنوان ولی‌نعمتان مسئولین، کسب رتبه نخست پایگاه بسیج شرکت شهر سالم در بین 17 پایگاه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه انسانی شهرداری را حاصل تلاش تک تک اعضای این نهاد در بزنگاه‌های مختلف ازجمله مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین دانست.

در ادامه این نشست که با حضور معاونان، مدیران و فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهر سالم برگزار شد، اعضای شورای این پایگاه احکام خود را از نورمحمدی و میرزایی دریافت کردند.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 28896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =