آماده‌باش ۲۰۰ خودرو و ۸۰۰ نیروی انسانی در منطقه ۵ در آستانه فصل زمستان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از برگزاری مانور بزرگ برف روبی و آمادگی فصل بارش خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش های زمستانی و بردوت هوا، این معاونت به صورت آماده باش قرار دارد تا در تردد شهروندان مشکلاتی ایجاد نشده و شاهد ترافیک یا مسدود شدن مسیر ها نباشیم. 
مرادی با بیان اینکه منطقه ۵ از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامدهای بارش های زمستانی برخوردار است گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی ماشین آلات تخصصی برف روبی مانوری در این خصوص برگزار شد.
او ادامه داد: در این مانور میزان آمادگی دستگاه های تخصصی و غیر تخصصی سنجش شد و همچنین نیروهای خدمات شهری نیز در این زمینه تحت آزمایش قرار گرفتند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ تاکید کرد:در این مانور علیرضا جعفری سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ، مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند ، شریفی شهردار منطقه۵، شهرداران نواحی و ارکان اجرایی نواحی حضور داشتند.
مرادی در پایان گفت: بیش از ۲۰۰دستگاه خودروی تخصصی و غیر تخصصی و همچنین ۸۰۰ نیروی انسانی در منطقه برای بارش های زمستانی و مقابله با یخ زدگی، آب گرفتگی و مسدود شدن مسیر ها آماده هستند.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 28903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =