لزوم بهره‌گیری از نیروهای متخصص، باانگیزه و کارآمد در حوزه خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر استفاده از نیروهای متخصص، با انگیزه و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتظار داریم با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور شاهد تحولات جدیدی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری،عنقایی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری،عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان وحریم بان،عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت در بوستان گفتگو برگزار شد.

در این جلسه نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از استماع گزارشاتی پیرامون موضوعات نگهداشت شهر و اقدامات این مجموعه در فصل بارش ها گفت: حوزه خدمات شهری از مجموعه های خدمات رسانی است که کار در آن تعطیل بردار نیست و به شکل شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

نظری در ادامه با بیان این که خدمات شهری پیکره اصلی شهرداری تهران محسوب می شود، افزود: توفیق خدمت به شهر و شهروندان در این حوزه وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شده است و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.

وی با تاکید بر این که تیم خدمات شهری متشکل از نیروهای مجرب و متخصص است، عنوان کرد: برای حصول به نتایج مطلوب همواره در انجام امور از نیروهای متخصص، با انگیزه و کارآمد استفاده شود.

نظری با اشاره به این که کارآمدی، همدلی و همگرایی را سرلوحه امور خود قرار دهید، اظهار کرد: انتظار داریم با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور شاهد تحولات جدیدی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مهم که ما براساس تدابیر و ابلاغیات شهردار و شورای شهر تهران حرکت خواهیم کرد، گفت: وظیفه داریم به تمامی موضوعات مورد اشاره و تذکر شورای اسلامی شهر تهران در کمترین زمان و به شکل صحیح پاسخگو باشیم.

گفتنی است در این جلسه بر موضوعاتی چون نگهداشت شهر، بازدید مستمر از سطح مناطق و احصاء موارد و مشکلات در حوزه خدمات شهری و رفع آنها در کمترین زمان ممکن، نظارت بر عملکرد برف روبی در معابر و...، برف روبی به موقع و آموزش صحیح نیروها، رسیدگی به فضای سبز ایستگاه های آتش نشانی، توجه و پیگیری به موقع پیام های سامانه ۱۳۷در حوزه خدمات شهری،رسیدگی به وضعیت تابلوهای ترافیکی، کاهش استفاده از شن و نمک در معابر در هنگام برف روبی، اجرای به موقع عملیات به زراعی درختان، هرس و فرم دهی درختان، رسیدگی و بازسازی سرویس های بهداشتی، ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها، جابجایی درختان خشک و کاشت همزمان گونه های گیاهی همگون با محیط بن بالا، ساماندهی دستفروشان، انتقال مشاغل مزاحم، تدوین به موقع ردیف بودجه ها، انعقاد به موقع قرارداد با پیمانکاران، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز توسط شرکت شهربان و... تاکید شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران عامل حوزه خدمات شهری به بیان موضوعات مشترک با مناطق ۲۲گانه برای پیشبرد بهتر امور پرداختند.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 28906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =