مشارکت ۸۶۰ نفر از مدیران ارشد شهرداری  در طرح مدیر کتاب‌خوان

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای «طرح مدیر کتاب‌خوان» خبر داد و گفت: در اولین دوره برگزاری ۸۶۰ نفر از مدیران ارشد شهرداری تهران در این طرح مشارکت کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمدعلی الفت پور گفت: به استناد ماده ۴ (بند د) سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، مصوب شورای اسلامی شهر و به‌منظور تحقق «راهبرد توسعه رهبری و مدیریت» بخشی از برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی مدیران مشمول دستورالعمل انتصاب مدیران با بهره‌مندی از مجموعه کتاب‌های مرتبط در حوزه کاری آن‌ها و با رویکرد خودآموز، تحت عنوان «طرح مدیر کتاب‌خوان» اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۶۰ نفر از مشمولان در این طرح شرکت کرده‌اند، افزود: در اولین دوره این طرح کتاب «برای مدیران: رهنمودهای مقام معظم رهبری به مدیران اجرایی» انتخاب شد که از این تعداد ۶۲۸ نفر در آزمون حضور پیدا کردند و ۵۸۹ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، هدف از برگزاری این طرح را توسعه توانمندی‌های مدیران شهرداری تهران از طریق مطالعه و توسعه فردی و سازمانی این افراد عنوان کرد.

گفتنی است؛ «طرح مدیر کتاب‌خوان» به‌صورت فصلی در طول سال برگزار و کتاب دوره جدید به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 28933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =