بسیج نهادی برخاسته از بطن مردم برای خدمت به مردم است

شهردار منطقه ۶ به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار گفت: بسیج یکی از پیشگامان عرصه دفاع از کشور و بازوی توانای نظام در میدان‌های مورد نیاز است و با گذشت زمان بیشتر شاهد موفقیت های این حوزه درسطح گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی هستیم.

در این دیدار صمیمانه که با حضور شهردار در دفتر کار فرماندهان بسیج انجام شد، محمدی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به تمام بسیجیان، افزود: با تکیه بر فرهنگ بسیج تلاش می کنیم از هیچ خدمتی به شهروندان دریغ نکنیم و تمام تلاش ها ما راستای جلب رضای خداوند و شهروندان است.

وی از بسیجان به عنوان بازوان توانمند حفظ امنیت یاد کرد و خاطر نشان کرد: بسیج مردمی بر مدار تفکر رهبر انقلابی، ‌ در انقلاب کبیر اسلامی و از بطن مردم برای خدمت به مردم شکل گرفته است که در دفاع از دستاوردهای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

گفتنی است؛ در این دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی، فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۶ و جمعی از مدیران ارشد شهری، شهردار را همراهی کردند.

انتهای پیام

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 28938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =