کلنگ‌زنی چندین طرح خدماتی در محله نفرآباد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از کلنگ‌زنی طرح‌های خدماتی در محله نفرآباد خبر داد و گفت: فرآیند صدور پروانه در این محله آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محله نفرآباد در منطقه ۲۰ با بیان اینکه طرحی با نظر مردم در راستای رونق محله تاریخی نفرآباد تصویب شد، اظهار کرد: کلنگ زنی چندین طرح خدماتی توسط سازمان نوسازی شهرداری تهران انجام و فرآیند صدور پروانه نیز آغاز شد و امیدواریم این طرح ها به زودی در یک زمان کوتاه باعث رونق و احیای محله شود.

سخنگو و عضو کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه این فرآیند را ادامه خواهیم داد، ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی، بازگرداندن هویت ایرانی-اسلامی به محله نفرآباد، بازگرداندن شور زندگی و حیات به محله پس از ۳۰ سال عقب ماندگی از جمله اقدامات در این محله بوده است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه این محله ارزش فرهنگی بالایی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری به مردم در طراحی ساختمان های این محله کمک کند که زیبنده این محله و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم بودن باشد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه نفرآباد ۵۰۰ پلاک دارد، اظهار کرد: ۲۰۰ پلاک پیش از این تملک شده بود که مابقی نیز تملک خواهد شد. حتما به ساخت و ساز با کیفیت و با معماری ایرانی-اسلامی توجه خواهیم کرد.

محمد ناظم رضوی با بیان اینکه شاهد حضور خیرین و تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستیم، یادآور شد: هتلی توسط شهردار تهران در این محله کلنگ زنی شده که پیمانکاران آن، شرکت های اجرایی بنیاد مسکن هستند.

وی ادامه داد: پروژه مترو خط ۶ در ایستگاه حرم مطهر در بخشی از محله نفرآباد قرار دارد و انتظار می رود که رقمی به صورت حداقلی در این مسیر در نظر گرفته شود تا بتوان طرح های منطقه را پیش برد.

رضوی با بیان اینکه ۸ پروژه در محله اجرا می شود، تصریح کرد: پارکینگ محله ای یکی از طرح های این محله است که قابلیت تسری به سایر مناطق شهر تهران را دارد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 28940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =