اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در منطقه ۱۶

شهرداری منطقه ۱۶ اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این ایام، برنامه های متنوعی با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» با همیاری حوزه های فرهنگی، بسیج و نوجوانان و جوانان بسیجی منطقه اجرایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی ضمن تبریک به تمامی بسیجیان و نقش با صلابت و جهادی شان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بر لزوم گرامیداشت جایگاه بسیج و نقش تعیین‌کننده و دستاوردهای این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این ویژه برنامه ها با هدف تجلی اعتلای بسیج وتأکید بر تبیین مجاهدت‌ها، بن بست شکنی ها و خدمات در همه عرصه ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین اجرایی شد.

مجید جعفری فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۱۶، ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات وسیع و متنوع بسیج برآمده از مردم به عموم مردم،  معرفی الگوهای تربیتی و اسوه های معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی، تبیین مکتب بسیج و انعکاس ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، جذابیت‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی های بسیج  در طول تاریخ انقلاب، طراحی و تدوین فعالیت های رویداد محور با ویژگی‌های امیدآفرینی، مشکل گشایی و خدمات‌رسانی، انسجام بخشی، تأکید بر حرکت های جوششی مردمی در هفته بسیج با محوریت پایگاه های مقاومت و کانون‌های اقشاری بسیج، تولید محصولات فرهنگی هنری رسانه‌ای با محتوای اثرگذار و ... را از جمله مهمترین اهداف برنامه های اجرا شده در این ایام دانست.

وی در تشریح شاخص ترین برنامه های این هفته گفت:  فضاسازی محلات و مساجد، تشکیل و اجرای گروه های سرود، برگزاری مراسم جشن و اجرای برنامه های متنوع و شاد، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور گردان های بیت المقدس در رزمایش اقتدار، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست شهردار با اعضای بسیج منطقه و ... از برنامه های درنظرگرفته شده در این ایام بود.

انتهای پیام 

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 28952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =