بسته خرسندساز؛ انگیزه و تعلق سازمانی پرسنل را افزایش می‌دهد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه۱۱ گفت: ۱۴بسته رفاهی خرسند ساز ویژه پرسنل شهرداری تهران موجب افزایش انگیزه و روحیه تعلق سازمانی پرسنل می شود .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ علی رزم آور ضمن برگزاری نشست با مدیران و معاونین این منطقه در راستای شفاف سازی بسته رفاهی خرسند ساز اعلام کرد: بسته مذکور در ۱۴ بند متفاوت عرضه شده و هدف اصلی افزایش انگیزه و حس تعلق سازمانی بین پرسنل بوده است .

 رزم آور ضمن پاسخ به سوالات مرتبط با این بسته اعلام کرد: هر کدام از معاونین و مدیران موظف به رفع پاسخ پرسنل در خصوص این بسته هستند و برگزاری نشست های پرسش و پاسخ نیز به همین منظور است .

 او ضمن اشاره به انگیزه برخی در دلسرد سازی پرسنل اعلام کرد: عده قلیلی تلاش دارند به خادمان شهر القا کنند که موضوعات رفاهی در شهرداری ناچیز است که به همین منظور با تمام قدرت در منطقه۱۱ در حال شفاف سازی و پاسخگویی به پرسنل هستیم .

 رزم آور گفت: طی یک هفته با همراهی مدیر اداره رفاه و روابط عمومی با پرسنل چهره به چهره ارتباط گرفتیم و جزییات این بسته را اعلام کردیم؛ خیلی از همکاران سوالات و ابهام داشتند که خوشبختانه مرتفع شد .

 معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه۱۱ تهران خاطر نشان کرد: اخبار مرتبط با بسته خرسند ساز در شبکه های مجازی و پرتال منطقه منتشر شده است هم چنین طرح های گرافیکی از جزییات بسته ها نیز تهیه شده که در ساختمان های اداری و طی پیامک به پرسنل در حال اطلاع رسانی هستیم .

 او در انتها گفت: بسته های رفاهی خرسند ساز باعث افزایش حس تعلق سازمانی و انگیزه کاری می شود که ما موظفیم جزییات این بسته را شفاف سازی کنیم لذا همچنان دیدار های چهره به چهره ادامه دارد تا تمام پرسنل منطقه از جزییات مطلع شوند .

انتهای پیام 

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 28975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =