نگاه یاری‌رسان، همکاری و همیاری بسیج در انجام مأموریت‌های انسان‌دوستانه

مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۱۹ با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، شهردار منطقه، رئیس دفترش، معاونین و مدیران و اعضای شورای بسیج منطقه برگزار و بر نگاه یاری رسان، همکاری و همیاری بسیج در انجام مأموریت های انساندوستانه تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، هادی سهامی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تبریک گرامیداشت این ایام افزود: ما باید رهرو راه کسانی باشیم که به خاک افتادند تا ما سرا پا باشیم و وظیفه ما انتشار تفکر و راه و روش بسیجی در سراسر جهان و محور مقاومت است و امروز این تفکر انقلابی در دنیا خود را به رخ می کشد.
او با اشاره به اینکه شأن بسیجی نوکری به مردم و خدمت صادقانه است گفت: در پی حوادث اخیر در کشور بسیج شهرداری تهران با تمام قوا پای کار بودند.
او ضمن قدردانی از زحمات فرمانده پیشین حوزه بسیج شهرداری منطقه خواستار همراهی همیشگی فرمانده جدید با شهردار منطقه، تبیین دستاوردهای بسیج، کمک حال و تعامل هرچه بیشتر در راستای رفع مشکلات کارکنان و دستگیری از نیازمندان شد.
در ادامه سرهنگ عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر ضمن اشاره به تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج به فرمان امام راحل (ره) بر آثار معنوی، خیر و برکات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
تورج فرهادی شهردار منطقه تفکر انسانی و کریمانه بسیج را مایه مباهات و موجب ایجاد ارزش افزوده برای جامعه  عنوان کرد و گفت: بسیج با نگاه یاری رسان، همکاری و همیاری در همه عرصه ها بویژه در مواقع بحرانی مأموریت های سازمانی و انساندوستانه را رقم می زند.
فرهادی ادامه داد: امید است با توجه به نگاه و رویکرد بسیج در راستای حفظ منافع عمومی مردم، رعایت قانون، میثاق ملی برای حفظ حرمت مردم به منظور رفع چالش ها و معضلاتی چون ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه قدم برداریم.
شهردار منطقه با اشاره به همت مضاعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کسب رضایتمندی بیشتر خاطر نشان کرد: با نگاه بسیجی که یک روح معنوی و خوبی به مأموریت های ما می دهد و در راستای منویات مقام معظم رهبری در راه رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.  
براساس این گزارش طی احکامی از سوی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران مهدی نبی لو به عنوان فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۱۹ معارفه و از زحمات محمد هوشنگی فرمانده پیشین بسیح منطقه قدردانی شد.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 28981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =