اجرای طرح جهادی بسیج در مناسب‌سازی فضای سبز بوستان چیتگر

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح جهادی بسیج در مناسب سازی فضای سبز بوستان جنگلی چیتگر به همت بسیجیان شهرداری منطقه خبر داد و گفت: با نوآوری و نگاه تحولی می توانیم محله، منطقه، شهر و کشورمان را آباد کنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حمیدرضا حاجوی به مناسبت هفته بسیج در دیدار با نیروی مقاومت بسیج حوزه سیدالشهدای منطقه اظهار کرد: بسیج یک شغل، سمت و مقام نیست، بلکه بسیح یکم تفکر است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیج و روحیه بسیجی در جامعه شکل گرفته است به طوری که در سال ۱۳۷۲ طرح فلج اطفال در کشور به همت بسیجیان و روحیه بسیجی ریشه کن شد و این روزها نیز شاهد آن هستیم در سخت ترین شرایط مانند سیل، زلزله، موضوعات فرهنگی و جهادی بسیج پیش قدم بوده است.

شهردار منطقه ادامه داد: با روحیه تحولی و نوآورانه می توانیم یک گام بلند در آبادانی ایران اسلامی برداریم، طرح نوین بسیجیان منطقه در ساماندهی و بازپیرایی فضای سبز بوستان جنگلی چیتگر اقدامی ارزشمند به حساب می آید که باید به شکل فنی این موضوع مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

در ادامه این دیدار محمد ناظر پناهی فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدای منطقه ۲۲ گزارشی از فعالیت بسیجیان ارائه داد و اعضای بسیج نظرات و دیدگاه های خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند.

در پایان این مراسم حاجوی با اهدای لوح تقدیر از اعضای بسیج منطقه تقدیر کرد.

انتهای پیام

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 28989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =