بهای خدمات مدیریت پسماند تعیین تکلیف شد

لایحه اصلاحیه مصوبه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رأی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند اظهار کرد: شهرداری این لایحه را پس از جلسات کمیسیون برنامه و بودجه و خدمات شهری با شهرداری و همچنین برگزاری جلسات با مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: پیشنهاد نهایی ما این است که از سال ۱۴۰۱ بدهی معوقات از سال ۹۳ تا ۹۹ مطابق اعداد سال ۹۹ و از سال ۱۴۰۰ بر مبنای ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ بر مبنای اعداد سال ۱۴۰۱ باشد.

وی افزود: اگر این پیشنهاد مصوب و ارقام نهایی شود، سازمان مدیریت پسماند می تواند قبوض را صادر کند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: اگر مردم به موقع مبالغ را پرداخت کنند، با این مسائل روبه رو نمی شوند. وقتی پرداخت صورت نمی گیرد، معوقات انباشته می شود و به رقم بالایی می رسد.

در نهایت لایحه اصلاحیه مصوبه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رأی به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه جعفر بندی شربیانی عضو کمیسیون شهرسازی شورا جهت عضویت در کارگروه راهبری بانک ایران زمین در منطقه ۲۲ با ۱۵ رای انتخاب شد.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 29039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =