بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهری منطقه ۸ در راستای همکاری موثر با بسیج

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و با هدف پاسداشت زحمات و تلاش‌های بسیجیان، فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت با سردار بختیاری فرمانده شرق سپاه تهران، سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و اعضای شورای بسیج منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی ضمن قدردانی از ایثار بسیجیان گفت: بسیج یک تشکل مردم نهاد است که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی باخلوص نیت و اقتدار حضور داشته است.

شهردار منطقه هشت با تشکر از زحمات و اقدامات شایسته سردار بختیاری فرمانده شرق سپاه تهران، سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و مجموعه بسیجیان ادامه داد: همه ما در هر مسئولیتی که برعهده گرفتیم خدمتگزاران مردم هستیم.

تنهایی افزود: به یاری خداوند متعال جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف جهادی و در امور مرتبط با سازندگی و در امدادرسانی در بروز بلایا و حوادث غیرمترقبه همیشه پیشگام بوده‌اند.

سردار بختیاری فرمانده شرق سپاه تهران نیز با تشکر از شهردار منطقه تصریح کرد: همه کسانی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران و این خطه تلاش می‌کنند، بسیجی هستند و همه ما در کنار هم اقتدار و عظمت ایران اسلامی را نشان خواهیم داد.

گفتنی است؛ تنهایی طی نشستی  با اعضای شورای بسیج منطقه هشت، ضمن تقدیر از فعالیت های اعضا و خداقوت، اجرای طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی که با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان و ایجاد حس تعلق سازمانی برگزار شد را یکی از اقدامات ترویجی در راستای اهداف سازمانی دانست و بر ادامه دار بودن این فعالیت ها تاکید کرد.

انتهای پیام 

 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 29047

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =