عرضه دستاوردهای هنرمندان منطقه۲ در بازارچه ترنج

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲ گفت:بازارچه صنایع‌دستی کارآفرینان و دستاورهای زنان سرپرست خانوار با عنوان «ترنج» در بوستان نهج‌البلاغه برپاست.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: در راستای همکاری با مؤسسه‌های خیریه و حمایت از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار، نمایشگاهی با ۸۰ غرفه در بوستان نهج‌البلاغه برپا شده است.
اکرم رجای با بیان اینکه بازارچه «ترنج» با مشارکت خیریه الهیه برپا شده است افزود: در این بازارچه دستاورهای زنان سرپرست خانوار به همراه کارآفرینان، معلولان و هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری به نمایش گذاشته و فروخته می‌شود. همچنین این امکان برای هنرمندان وجود دارد که با برپایی کارگاه‌های آموزشی علاقه‌مندان را با این رشته‌ها آشنا کنند.
وی برپایی مسابقه‌ و جشن‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های اجرایی این بازارچه دانست و ادامه داد: این بازارچه تا روز۱۵ آذرماه در بوستان نهج‌البلاغه فعال است و عواید فروش به نفع نیازمندان توسط خیریه هزینه می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲ ادامه داد: بازارچه در پارکینگ شماره۴ بوستان نهج‌البلاغه دائر شده است و شهروندان برای خرید، بازدید و شرکت در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ به بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار همیلا، جنب سینما چهاربعدی مراجعه کنند.

انتهای پیام
 
 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 29050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =