پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر با لایروبی ۲۰۰ هزار متر از انهار منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از لایروبی ۲۰۰ هزار متر طول از انهار به جهت پیشگیری از آب گرفتگی معابر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از لایروبی ۲۰۰ هزار متر طول از انهار به جهت پیشگیری از آب گرفتگی معابر در این منطقه خبر داد و گفت: در فصل پاییز غالب معابر سطح منطقه دچار آب گرفتگی میشوند و جریان یافتن آب در این معابر با مشکل رو به رو میشود. از این رو لایروبی انهار سطح منطقه از اقدامات پیشگیرانه و مهم منطقه در فصل پاییز به شمار می آید.

موسوی ادامه داد: از ابتدای پاییز امسال تا کنون حدود ۲۰۰ هزار متر طول از انهار روباز لایروبی شده اند. همچنین بیش از  ۱۲۰ هزار از انهار سرپوشیده نیز لایروبی شده و از آب گرفتگی آنها جلوگیری به عمل آمده است.

شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد: با توجه به جمع شدن زباله ها و ایجاد رسوب در کانیوها حدود ۸۰ هزار متر طول از کانیوهای سطح منطقه نیز پاکسازی شده اند.همچنین حدود ۴ هزار متر مکعب از شبکه های زباله گیر و حوضچه های رسوب گیر نیز پاکسازی شده اند.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه منطقه در فصل پاییز گفت: لایروبی و پاکسازی انهار در فصل پاییز به جهت رفاه حال شهروندان در این منطقه اجرا شده و اقدامات دیگری نیز برای آخرین ماه از فصل پاییز دستور کار قرار گرفته اند.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 29107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =