برپایی پنج‌شنبه‌های مهارت و جمعه‌های ورزشی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ گفت: پنج شنبه های مهارت و جمعه های ورزشی عنوان فعالیت هایی است که با هدف توانمندسازی کودکان کار در خانه پرتو منطقه ۱۴ اجرایی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به اهمیت نشاط، ارتقای سلامت روحی و توانمندی کودکان کار گفت: در این راستا و جهت مهارت افزایی کودکان کار، ویژه برنامه پنج شنبه های مهارت و جمعه های ورزشی در مرکز پویاشهر هنر منطقه ۱۴ (خانه پرتو) به اجرا درآمده است.

سالاری پور با اشاره به اینکه این مرکز در خردادماه سالجاری با همکاری خانواده هنرمند ارزشی مرحوم علی سلیمانی و با حضور جمعی از هنرمندان و بازیگران سینمای کشور در منطقه ۱۴ افتتاح شد، ادامه داد: این مجموعه به عنوان نخستین مدرسه هنر ویژه کودکان کار در شهر تهران و کشور، ضمن استعدادیابی کودکان کار، با برگزاری کلاس های هنری در زمینه های مختلف همانند نقاشی، خط، تئاتر، آموزش بازیگری و موسیقی و مهارت های هنری ساخت پادکست و نویسندگی در اختیار این اقشار است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و استعدادیابی کودکان کار و توجه به شکوفایی مهارت آنها در این مرکز در ثقل برنامه ها وجود دارد، افزود: به همین منظور و در کنار برنامه های هنری مذکور، برنامه های ویژه ای زیر نظر مربیان فنی و حرفه ای برجسته در قالب پنج شنبه های مهارت طراحی و اجرا شده است.

سالاری پور همچنین از فعالیت های نشاط آور بدنی در «جمعه های ورزشی» برای کودکان کار خبر داد و گفت: فعالیت و نشاط کودکان با برگزاری اردوهای ورزشی و تفریحی یکی از محورهای فعالیت های این مرکز است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم فعالیت این مدرسه را برای کودکان کار در کل شهر تهران توسعه دهیم از آمادگی این مدرسه برای همکاری با سایر مراکز پرتو شهر تهران برای استعدایابی کودکان خبر داد.

انتهای خبر

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 29115

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =