خلوص نیت بسیجیان در عرصه‌های مختلف اتفاقات خوبی را رقم زده است

شهردار منطقه ۱۱ در نشستی با بسیجیان سطح منطقه به مناسبت هفته بسیج،خلوص نیت بسیجیان را در عرصه های مختلف، باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی دانست و آن را تحسین کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه طی نشستی با بسیجیان سطح منطقه به مناسبت هفته بسیج، به خلوص نیت بسیجیان اشاره کرد و گفت:  از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون معجزات زیادی در عرصه های مختلف اتفاق افتاده که به واسطه حضور تفکر بسیجی در عرصه های گوناگون اتفاقات خوبی در این زمینه ها رقم خورده اند.

موسوی افزود : اگر امروز توجه کافی به خصوصیات بسیجیان داشته باشیم بسیاری از مسائل را بهتر درک میکنیم . بسیج همواره خالصانه عمل کرده و این خلوص به عملکرد نهایی یک کار ضریب میدهد.خلوص نیت فارغ از کمیت، آن کار را در نظر میگیرد ؛زیرا آنچه در این جا مهم است کیفیت کار می باشد .

شهردار منطقه۱۱ با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) گفت: ایشان اشاره داشتند که بسیجی همان حضرت علی(ع) بود که تمام وجود خود را وقف اسلام  کرده بود و خالصانه، با بصیرت و به موقع عمل میکرد.

موسوی تصریح کرد: بسیجی بی توقع است و بدون چشمداشت برای مردم کار میکند. کسی که با نیت خالص برای خدا کار کند خدا او را خوشنام میسازد و هر کسی که کاری را با وجدان کاری و صادقانه انجام بدهد، بسیجی است و خدا او را می بینید.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان با اشاره به یکی از مهم ترین وظایف بسیج خاطر نشان کرد: امروزه  کمک به کارآمدی نظام مهم ترین وظیفه است زیرا همه چیز دست به دست هم داده اند که بگویند نظام ناکارآمدی داریم . از این رو بسیجیان باید به گونه ای زندگی کنند که دیگران انها را افردی لایق و خوبی ببینند چرا که بسیجی نماینده این تفکر است و باید برای کارآمد نشان دادن آن تمام توانش را خالصانه خرج کند.

انتهای پیام

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 29173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =