تلاش برای راه‌اندازی محلات دوستدار کودک در منطقه ۱۴

پروژه محله دوستدار کودک در منطقه ۱۴ در راستای رشد، ارتقای امنیت، سلامت و نشاط محله ها، با حضور معاون مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهردار و مدیران شهری این منطقه بررسی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در هم اندیشی پروژه محله دوستدار کودک ضمن تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی محله پرستار به عنوان محله منتخب این منطقه، بر تلاش و نگاه ویژه شهری برای شهری با الگوی اسلامی که بر مبنای آن کودکان از ظرفیت های مورد نیاز و مطلوب بهره مند شوند، تاکید کرد.

سالاری پور ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته حوزه های شهری در محله پرستار به منظور مناسب سازی و ایمن سازی محله در راستای پروژه شهر دوستدار کودک افزود: کودکان به عنوان نسل آینده میهن اسلامی از اهمیت ویژه ای برای استفاده از ظرفیت ها برخوردار هستند.

وی ادامه داد: از این رو تعامل و همکاری بین شهرداری و نهادهای متولی چون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در راستای اجرای منظم و مستمر برنامه های اجتماعی و آموزش محور همچنین اقدامات زیر ساختی حائز اهمیت و در اولویت است.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه یک شهر خوب بر مبنای نیاز های مردم ایجاد می شود، اظهار داشت: شهری با الگوی اسلامی مصداق بارز این مهم و مناسب برای رشد، ارتقای امنیت، سلامت و نشاط همه اقشار بویژه کودکان و خانواده هاست.

وی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه دغدغه ویژه ای برای رضایتمندی خانواده ها دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری پای کار است تا با حل چالش ها و تلاش مضاعف، قدم های مثبت و موثری برای رسیدن به شهری با الگوی اسلامی و مورد رضایت خانواده ها و بویژه کودکان در محله ها از جمله محله دوستدار کودک بردارد.

انتهای پیام 

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 29192

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =