اختصاص امکانات ویژه معلولان در طرح احداث بوستان ۱۱ هکتاری جنگ افزارسازی

شهردارمنطقه ۱۳ در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ ۱۱ هکتاری در منطقه ۱۳ ، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جمعی از معلولان به صورت ویدئو کنفرانس و با همراهی شهرداران مناطق ۱۷،۲،۵،۱۳ همزمان با پانزدهمین برنامه شنبه های امید و افتخار برگزار شد، گفت : برنامه مصوب مناسب سازی منطقه ۱۳ در ۸ ماهه ابتدای سال جاری ،۱۳کیلومتر بوده که حدود ۳۰ درصد بیشتر از برنامه مصوب و به وسعت ۱۷ کیلومتر اجرایی شده و در نظر داریم این میزان را به ۲۲ کیلومتر افزایش دهیم که حدود ۶۰ درصد فراتر از برنامه سالانه محقق می شود. 

شهردارمنطقه ۱۳ با بیان اینکه در ۸ ماه گذشته، ۵ بوستان، مناسب سازی شده است، افزود : این طرح ها شامل نصب لوازم ورزشی ، نیمکت ویژه افراد توان یاب، بهسازی و تعویض کفپوش محل بازی کودکان، مناسب سازی معابر و... در بوستان ها می باشد.

او با اشاره به مناسب سازی سه ساختمان در سال جاری برای معلولان افزود: این ساختمان ها متعلق به دو سرای محله و معاونت عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ است . 

محمد هادی علی احمدی، یکی از اقدامات مهم منطقه ۱۳ در سال جاری را مناسب سازی ۱۷ معبر شریانی و میادین اصلی برشمرد و اظهار داشت: خیابان پیروزی به عنوان یکی از معابر شریانی شرق تهران، امامت، پنجم نیروی هوایی، صفا و مرتجائی، فلکه اول، دوم نیروی هوایی و میدان امامت برای تمامی قشر ها به ویژه معلولان تسهیل شده است. 

شهردار منطقه ۱۳ در پایان ، نوید تبدیل بوستان بزرگ جنگ افزارسازی در بافت فرسوده منطقه را به بوستان دوستدار معلولان داد که در این بوستان ۱۱ هکتاری همه ملزومات و امکانات این قشر مهم جامعه لحاظ می شود.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 29198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =