آب‌گرفتگی عمیق در معابر نداشتیم/ پیگیری رفع مشکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برای روان‌سازی ترافیک

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آب گرفتگی امروز محلی بود و چندان عمیق نبود؛ اگر شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی وجود نداشتند، شرایط آب گرفتگی وحشتناک می‌شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمان بارندگی عادت داریم نوع رانندگی را تغییر می دهیم و باعث ترافیک می‌شود، اظهار کرد: آب گرفتگی در شهر چندان نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل کمبود بارندگی در تهران عادت به رانندگی در این شرایط نداریم، یادآور شد: مردم به عادت همیشگی از منزل خارج می شوند و با چنین شرایطی مواجه می شوند. 

وی با بیان اینکه آب گرفتگی ها محلی بوده و عمیق نیست، تصریح کرد: در مواقعی جوی‌ها از زباله‌ها پر می شوند و موجب آب گرفتگی می شود. اگر شبکه جمع آوری آب های سطحی نباشد، شرایط وحشتناک خواهد شد. باید مشکلاتی که خودمان ایجاد می‌کنیم در شرایط بارندگی تحمل کنیم.

چمران درباره خاموش بودن چراغ‌های راهنمایی رانندگی در ساعات ابتدایی امروز تاکید کرد: پیگیر رفع مشکل چراغ های راهنمایی هستیم. پلیس در این موضوع دخالت می‌کند و این دخالت کردن ها به ترافیک اضافه می‌کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره فرسودگی ون‌هایی که برای جمع آوری افراد بی خانمان استفاده می شود هم گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم تا بدانیم موضوع از چه قرار بوده است.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 29203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =