انتقاد چمران از اعتراضات هیات تطبیق به مصوبات شورا

نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیات تطبیق به «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» و «اصلاحیه مصوبه فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتاب فروشان» در یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعتراض هیات تطبیق به «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با ۱۸ رأی به تصویب رسید.

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری نیز با بیان اینکه کمیسیون ماده ۵ علی الحساب ۳۰ درصد از مبالغ را دریافت می کند، اظهار کد: پیشنهاد ما این است که برخی افرادی که علی الحساب بدهی خود را پرداخت می کنند، برای مابقی مبالغ خود مشمول قوانین نحوه اخذ مطالبات شوند.

در ادامه ایرادات رفع شده به دنبال اعتراض هیات تطبیق به «اصلاحیه مصوبه فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتاب‌فروشان» نیز با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بهتر است هیات تطبیق پیش از تصویب مصوبات در شورا راهنمایی لازم را انجام دهند، نه اینکه مصوبات را با اعتراض به شورا بازگردانند. مصوبه را بازگرداندن جز اتلاف وقت و هزینه خود و شورا نتیجه ای نخواهد داشت.

وی گفت: ایرادات فرمانداری ایرادات بی جایی است و نمی دانیم چرا این ایرادات را می گیرند؛ مثل این است که اگر ایراد نگیرند، در قرآن غلط وارد می شود؛ بلد بودن هیات تطبیق مهم است که ایراد بی جا نگیرند و وقتی این ایرادات وارد می شود، ما به این نتیجه می رسیم که بلد نیستند. ما می خواهیم این سخنان به گوش استاندار و فرماندار تهران برسد.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 29215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =