آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۹ برای رفع آبگرفتگی احتمالی در نقاط حساس

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با وجود شدت بارندگی ها از شامگاه امروز و آماده باش نیروهای زحمتکش خدمات شهری منطقه در نقاط حساس تا کنون پیامی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با توجه به آغاز بارش ها از شب گذشته، اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد انجام شده است و در همین راستا نیز معابر خیابان شهید لطیفی مقابل تالار اریکه، خیابان میثاق شمالی تقاطع شهید تندگویان، بزرگراه آزادگان زیر پل شهید کاظمی، خیابان دولتخواه جنوبی تقاطع شقایق، بلوار علامه عسگر مقابل مترو شاهد و سایر نقاط حساس منطقه ضمن گشت زنی مستمر با استقرار نیرو و تجهیزات لازم تحت کنترل کامل هستند.
او با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در تردد خودروها و شهروندان گزارش نشده است ادامه داد: پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آب ماندگی های احتمالی در معابر این منطقه صورت گرفته که از جمله آن ها لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب های سطحی و رفع مشکل برخی از چاه های جذبی از طریق احداث نهر و لوله گذاری بوده است.
فرهادی گفت: نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی در قالب اکیپ های عملیاتی و لایروبی به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی منطقه حضور یافته اند تا خللی در تردد شهروندان به وجود نیاید.
شهردار منطقه با بیان اینکه تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر منطقه تا پایان ریزش های جوی پیش بینی شده است افزود: شهرداری منطقه ۱۹ با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت و آمد شهروندان پیشگیری کند.

انتهای پیام
 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 29244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =