شهروندان منطقه ۱۴ آبگرفتگی معابر را به ۱۳۷ گزارش دهند

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه تیم عملیات خدمات شهری همزمان بابارش های پاییزی مشغول فعالیت و برطرف کردن آبگرفتگی‌های احتمالی هستند، از شهروندان منطقه درخواست کرد در صورت مشاهده مورد خاص با سامانه نظارتی ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اعلام آمادگی کامل شهرداری این منطقه برای موج جدید بارش‌ها گفت: تمام تلاش ها صورت گرفته تا شهروندان در روزهای بارندگی به سهولت به کارهای خود رسیدگی کنند.برای این منظور نقاط آبگرفتگی معابر در سطح محلات و خیابان ها شناسایی شده و تیم های گشت زنی خدمات شهری فعالیت مستمر و مضاعف دارند.

سالاری پور همچنین اشاره کرد: شارژ مجدد کیسه‌های شن مخصوص در مخازن زردرنگ، شارژ دپو فله‌ای سایت اصلی و فرعی در نواحی ششگانه انجام و جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه برف‌روبی و همچنین تامین و دپو شن و نمک در سایت برف‌روبی همچنین نیروی خدمات شهری، برف‌روب و فضای سبز آمادگی کامل دارند تا در روزهای جاری و فصل پیش رو و استمرار بارش نزولات آسمانی به شهروندان خدمت رسانی کنند.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان با بیان اینکه ارائه خدمت به شهروندان و حل مشکلات محلات در اولویت فعالیت های شهرداری قرار دارد، از شهروندان دارالمومنین تهران درخواست کرد برای ارائه خدمت رسانی بهتر حین بارش های پیش رو در تماس با سامانه نظارتی ۱۳۷ موارد مورد مشاهده و نقاط دارای آبگرفتگی را به شهرداری گزارش دهند.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 29246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =