۶۲ هزار متر لایروبی انهار در غرب تهران

شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح ضربتی نهضت لایروبی انهار در غرب پایتخت پیش از شروع نزولات جوی به منظور پرهیز از آبگرفتگی در معابر و تردد روان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به پیش بینی های انجام شده در منطقه ۹ برای مقابله با بارش های پیش رو در پایتخت گفت: با توجه به آغاز فصل بارش و اهمیت انجام اقدامات پیش از شروع نزولات جوی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ نسبت به اجرای طرح نهضت لایروبی انهار اقدام کرده است.
او افزود: در همین راستا نواحی یک و دو منطقه ۹ در آمادگی کامل هستند و تمهیداتی مانند لایروبی انهار و کانال های جمع آوری آبهای سطحی انجام شده و حوضچه ها و سبدهای زباله گیر به صورت مستمر کنترل می‌شوند.
شهردار منطقه ۹ یادآور شد: از اواسط آبان ماه تاکنون به صورت مستمر و هفتگی و در مجموع نسبت به لایروبی ۶۲ هزار متر طول از انهار و کانال های غرب پایتخت با تخلیه ۳۳ تن لجن حاصل از این لایروبی ها اقدام شده است.
مرتضوی در خاتمه توضیح داد: ۴۶۰۰۰ متر لایروبی انهار روباز و روبسته با تخلیه ۲۲ تن حجم لجن حاصل از لایروبی انهار و ۱۶۰۰۰ متر لایروبی کانال های جمع آوری آبهای سطحی و حوضچه ها و سبدهای زباله گیر با ۱۱ تن حجم لجن حاصل از تخلیه حوضچه ها و کانالها در راستای نهضت لایروبی پیش از شروع  بارش ها انجام شده است.
 

انتهای پیام

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 29265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =