پروژه‌های زیربنایی غرب تهران در مرحله اجرا

شهردار منطقه ۹ در دیدار با نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) از انجام پروژه های زیربنایی شهر تهران در قسمت غربی پایتخت در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به جدیت در پیگیری مباحث شهری گفت: حل مشکلات شهروندان وظیفه ماست و هیچ شانی بالاتر از نوکری مردم برای ما نیست.
او افزود: رسیدگی به امور شهر و نگهداشت آن از وظایف ذاتی مجموعه شهری است که در این راستا در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با تمام قدرت در محلات غربی پایتخت پی گیر امور مرتبط با مباحث شهری شهروندان هستیم.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی در غرب تهران عنوان کرد: احداث ایستگاه مترو با توجه به مشکلات حمل و نقلی در این قسمت از پایتخت، تملک اراضی پادگان جی به منظور تامین سرانه های خدماتی، اجرای پروژه ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) جهت خروج از بن بست و رفع گره ترافیکی از جمله مباحث کلان و اولویت دار شهرداری تهران در قسمت غربی پایتخت است.
این مقام ارشد شهری توضیح داد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهری در شهر تهران از اولویت های مدیریت ارشد شهری است که ما نیز در منطقه ۹ با جدیت پی گیر آن هستیم تا از این طریق گره گشای مشکلات شهروندان در حوزه شهری  باشیم.
مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: در کنار پی گیری مباحث کلان شهری در منطقه ۹، در حوزه های خدمات شهری با انجام لایروبی ها برای مقابله با آبگرفتگی ها در فصل بارش و مناسب سازی معابر شهری با انجام عملیات عمرانی و اجرای اصلاح هندسی ها و نوسازی علائم ترافیکی جهت تردد روان در غرب تهران، شهری زیست پذیر برای شهروندان مهیا کنیم.  
 

انتهای پیام

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 29313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =