۷۰ پایه چراغ و ۴۲۸ پروژکتور کم‌مصرف در معابر منطقه ۲۰ نصب شد

شهردار منطقه ۲۰ گفت: در راستای خدمت به شهروندان و تامین روشنائی معابر شهری، ٧٠ عدد پایه چراغ و ۴٢٨ عدد پروژکتور کم مصرف در سطح معابر منطقه ٢٠ نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ سید  محمد ناظم رضوی با بیان اینکه تامین روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه های مهم شهروندان و شهرداری است، گفت: به منظور بهبود کیفیت روشنایی، زیباسازی فضاهای شهری و رفاه حال شهروندان و زائرین از سوی حوزه خدمات شهری و محیط زیست  منطقه، ۷۰ عدد پایه چراغ روشنایی و  ۴۲۸ عدد پروژکتور کم مصرف در معابر نصب شده است.

ناظم رضوی افزود: عملیات نصب پایه چراغ ها به همراه نور افکن LED با بدنه آلومینیوم و با بهره نوری ۱۰۰ لومن بر وات در موقعیت های خیایان دیناروند، فلکه اول، دوم و سوم دولت آباد، حاشیه بزرگراه شهید رستگار، بوستان های شهدا، بهشتی، مدرس، بهرامی، رضوی، سنارا، سپهر، گلها، ستاری و لاله، مسجد جامع منگل و زمین چمن مصنوعی غدیر در حال اجرا است.

شهردار منطقه بیان کرد: تامین روشنائی معابر یکی از دغدغه های مهم شهروندان و شهرداری است و عملیات نصب پایه چراغ های روشنائی بر اساس نیاز و اولویت معابر انجام می شود.

انتهای پیام 

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 29316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =