فرآیند ایمن‌سازی پاساژ مهستان آغاز شد

پیرو پیگیری های شهرداری منطقه ۱۱ و تذکرات و اخطاریه های ابلاغی، کسبه و مالکین پاساژ مهستان با حضور در کمیته ایمنی این منطقه ، آمادگی خود را نسبت به انجام دستور العمل های ایمنی پاساژ و آغاز فرآیند ایمن سازی اعلام کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ پس از انتشار خبر ناایمن بودن پاساژ تجاری مهستان که محل عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی است؛ شهردار منطقه ۱۱ با اعلام مهلت ۱ ماهه؛ به مالکین و کسبه این مجتمع، اخطار به اقدام قانونی و پلمب این مجتمع را اعلام کرده بود. از این رو پس از اطلاع رسانی به مالکین و کسبه و برگزاری نشست های متعدد و پیگیری های مدیریت شهری منطقه۱۱ تهران؛ کمیته ایمنی برای این پاساژ تشکیل شد .
شهردار منطقه ۱۱ در این خصوص گفت: جمعی از کسبه و مالکین وهیات مدیره مجتمع تجاری مهستان در دومین هفته از آذر ماه سال جاری به منظور پیگیری و اقدام برای ایمن سازی در کمیته ایمنی منطقه حاضر شدند وتوافقاتی به منظور ارتقای ایمنی این ساختمان بعمل آمد.
سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران با اعلام خبر آمادگی مالکین و کسبه پاساژ مهستان برای ایمن سازی گفت: در کمیته ایمنی که ویژه موضوعات مرتبط به پاساژ مهستان برگزار شد؛ با حضورجمعی از مالکین و کسبه وهیات مدیره پاساژ مهستان و موضوعات نا ایمن پاساژ مجددا مطرح ،دسته بندی وبرای برطرف کردن آنها زمانبندی صورت گرفت،  مالکین برای ایمن سازی و رفع خطرات اعلام آمادگی کردند و متعهد شدند طبق برنامه زمان بندی مشخص دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی را اجرا کنند .
موسوی در انتها افزود: پاساژ مذکور،هم دارای تخلفات شهرسازی هست وهم موضوعات ایمنی دارد که مقرر شد اول مسائل ایمنی در دستور کار قرار گیرد والبته تخلفات شهرسازی هم پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 29340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =